Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Στόχος η επιβίωση ......



Χρεωκοπία, περικοπή μισθών, απολύσεις, μετατάξεις, εφεδρείες, φόροι, επιπλέον φόροι, αυξήσεις ΔΕΗ, σουπερ μάρκετ, φπα, ΟΡΓΗ , απεργίες, ΧΑΟΣ , απογοήτευση ........

Δεν έχω άλλα λόγια να περιγράψω αυτό που μας συμβαίνει.

Μαύρισε η ψυχή μας, κόπηκε το γέλιο μας, ράγισε η καρδούλα μας.
 'Ενα βάρος έχει μείνει μόνιμο στο στήθος και ένας αναστεναγμός μαρτυρά την θλίψη. Απλανές βλέμμα ταιριασμένο με στεναχώρια ζωγραφισμένη στο πρόσωπο σαν σε ασπρόμαυρη φωτογραφία.
Σαν δεν μου φτάναν τα άλλα προβλήματα μου βάλανε και το σημαντικότερο ... με μία λέξη, στόχος πλέον η ΕΠΙΒΊΩΣΗ

Δεν τελείωσα όμως ακόμα, έχω μάθει να πέφτω μόνο στα γόνατα, θα σηκωθώ, θα αγωνιστώ, θα κυνηγήσω και θα πολεμήσω όποιον με έφερε σε αυτή τη κατάσταση ... αρκεί μια σπίθα να ανάψει μέσα μου τη φλόγα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...