Περικοπές δρομολογίων, μείωση της συχνότητας διέλευσης λεωφορείων, τρόλεϊ και συρμών και ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού σε στάσεις και σταθμούς συνθέτουν την εικόνα των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Περικοπές δρομολογίων, μείωση της συχνότητας διέλευσης λεωφορείων, τρόλεϊ και συρμών και ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού σε στάσεις και σταθμούς συνθέτουν την εικόνα των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι προειδοποιούν ότι εάν στις αποχωρήσεις λόγω μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων προστεθεί και η εργασιακή εφεδρεία, τα αποτελέσματα στις μετακινήσεις θα είναι ολέθρια. Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα δρομολόγια εκτελούν 1.350 λεωφορεία με 2.500 βάρδιες, όταν πέρυσι τέτοια εποχή κυκλοφορούσαν 1.600 λεωφορεία με 3.650 βάρδιες, με αποτέλεσμα η συχνότητα διέλευσης να έχει μειωθεί έως και στο μισό σε συγκεκριμένες γραμμές. Από το σύνολο των 2.200 λεωφορείων που αποτελούν τον στόλο της ΟΣΥ, περίπου 700 παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια, ενώ από τα 360 τρόλεϊ εκτός κίνησης μένουν περίπου τα 200. Προβλήματα, όμως, έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και στα μέσα σταθερής τροχιάς. Ετσι, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΑ, ο χρόνος αναμονής στις πλατφόρμες του μετρό από τα 3 λεπτά σε ώρες αιχμής, έχει αυξηθεί στα 5 ή 6 λεπτά, ενώ οι επιβάτες του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου μετακινούνται με τους 20 από τους 32 συρμούς που υπάρχουν συνολικά. Από τις συγκοινωνιακές εταιρείες έχουν αποχωρήσει με τις μετατάξεις περίπου 1.500 άτομα, εκ των οποίων οι 840 μόνο από λεωφορεία και τρόλεϊ, ενώ έχουν συνταξιοδοτηθεί συνολικά 600 άτομα.
Πηγή ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου