Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Nέοι σε απόγνωση έχουν κάνει σπίτια τα αυτοκίνητά τους!

Nέοι σε απόγνωση έχουν κάνει σπίτια τα αυτοκίνητά τους!


Λόγω ανεργίας έμειναν άστεγοι και μάταια αναζητούν εργασία! Συγκλονιστική μαρτυρία 31χρονου...


Όλο και περισσότεροι νέοι άνθρωποι ζουν στους δρόμους, μην έχοντας σπίτι και εργασία. Κάποιοι από αυτούς έχουν κάνει κατοικία τους το αυτοκίνητό τους! Ο 31χρονος Γρηγόρης λέει: Δούλευα ως security και ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα.......
μείνω χωρίς δουλειά. Είναι εφιαλτικό να αισθάνεσαι ξαφνικά αποκομμένος
από την ίδια τη ζωή. Είχα δουλειά, είχα σπίτι, είχα μια οργανωμένη καθημερινότητα. Τώρα δεν έχω τίποτα. Μένω στο αυτοκίνητό μου και τρώω όπου βρω. Ψάχνω κάθε μέρα για δουλειά. Με τις αγγελίες στο χέρι είμαι, αλλά τίποτα... Στην αρχή πίστευα ότι θα έβρισκα κάτι, αλλά σιγά σιγά η ελπίδα σβήνει και τη θέση της παίρνει η απογοήτευση, η απελπισία, η απόγνωση, η κατάθλιψη. Υπάρχουν μέρες που νομίζω ότι εδώ είναι το τέρμα. Και άλλες που σκέφτομαι ότι είμαι μικρός ακόμα για να τα παρατήσω, να μην προσπαθήσω ξανά και ξανά να αποκτήσω ό,τι έχασα. Δεν ξέρω πώς θα τα καταφέρω να σταθώ στα πόδια μου".







Πηγή       tragiko.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...