Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Βαρέθηκα


Βαρέθηκα να αμφισβητείς αυτά που σου λέω, βαρέθηκα να μη με αφήνεις να μιλήσω, βαρέθηκα να μη με αφήνεις να σου εξηγήσω… Βαρέθηκα λες ότι σου κατεβαίνει στο κεφάλι, να νομίζεις  ότι τα ξέρεις όλα..

Βαρέθηκα να μου μιλάς λες και είμαι κατώτερος σου …Βαρέθηκα να μου επιβάλλεις τις απόψεις σου…Βαρέθηκα μου επιβάλλεις το κόμμα σου… Βαρέθηκα να μου κρύβεις την αλήθεια και να μου παρουσιάζεις αυτά που σε συμφέρουν… Βαρέθηκα τους ρηχούς ανθρώπους… Βαρέθηκα τους ξεροκέφαλους μεγάλους… Βαρέθηκα τους αδιάφορους μικρούς…
Βαρέθηκα να μου κάνεις υποδείξεις για τον τρόπο που μιλάω, που γελάω, που περπατάω..Βαρέθηκα να με κρίνεις από τα παπούτσια και τα ρούχα που φοράω …Βαρέθηκα να βλέπω στο βλέμμα σου ότι σε απογοητεύω..Βαρέθηκα να μου δημιουργείς τύψεις..Βαρέθηκα να παίζεις τη ζυγαριά μου…
Βαρέθηκα τα ψώνια και τους εγωιστές που θεωρούν τον εαυτό τους καλύτερο από όλους τους υπόλοιπους..Βαρέθηκα να κρίνουμε τους άλλους από την εξωτερική τους εμφάνιση..Βαρέθηκα αυτούς που νομίζουν ότι τους ανήκει ο κόσμος, επειδή έχουν λεφτά..Βαρέθηκα τα «πρέπει»…Βαρέθηκα τα “θα”…
Βαρέθηκα να με ρωτάνε τι βαθμό έβγαλα στο σχολείο… Βαρέθηκα την σκυλοπόπ ελληνική μουσική..Βαρέθηκα όλες τις σειρές..Βαρέθηκα τις εκφράσεις λατρείας και αιώνιας αγάπης στο facebook… Βαρέθηκα το facebook…Βαρέθηκα το blog μου… Βαρέθηκα τους κακούς καθηγητές… Βαρέθηκα τα κενά βλέμματα… Βαρέθηκα τους ρηχούς ανθρώπους… Βαρέθηκα τον υπολογιστή μου, το κινητό, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο μου…
Βαρέθηκα να μεγαλώνω… Βαρέθηκα να μη μιλάς… Βαρέθηκα τα ρομάντζα… Βαρέθηκα τα ψεύτικα happy end… Βαρέθηκα τις ειδήσεις των 8…Βαρέθηκα τις ταινίες του Περάκη… Βαρέθηκα να χάνομαι… Βαρέθηκα τα μεγάλα λόγια…Βαρέθηκα τις ψεύτικες υποσχέσεις..Βαρέθηκα το αβέβαιο μέλλον… Βαρέθηκα την κοινωνική ανισότητα… Βαρέθηκα τη σημερινή μορφή της δημοκρατίας… Βαρέθηκα να έχω πράγματα που άλλοι δεν έχουν… Βαρέθηκα την φτώχεια…
Βαρέθηκα τον καναπέ μου… Βαρέθηκα τον καναπέ σου… Βαρέθηκα τα σταυρωμένα χέρια… Βαρέθηκα τις αδικίες… Βαρέθηκα να γράφω.. Βαρέθηκα να απολογούμαστε για πράγματα που δε θα έπρεπε… Βαρέθηκα το σπίτι μου, βαρέθηκα τη ζωή μου, βαρέθηκα να βαριέμαι…
Τους βαρέθηκα! Σας βαρέθηκα! Μας Βαρέθηκα !Με βαρέθηκα!
Βαρέθηκα ρεεεεεεεε .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...